Shop meni

BREZPLAČNA GARANCIJA IN KURIJ ZA PREKLIC

Izdelek nam lahko hitro in enostavno vrnete tako, da izpolnite spodnji obrazec. Za uporabo storitve se morate samo registrirati.

V primeru odstopa

Po poslani storitvi bomo na navedeni naslov poslali kurirja, ki bo izdelek prevzel ob določenem času in nam ga vrnil. 

Odposlani izdelek z vso dodatno opremo vrnite v originalno embalažo in nato originalno embalažo zapakirajte tako, da nalepke, ki jih nalepi kurir, ne končajo neposredno na embalaži izdelka in bodo zaščitile paket pred morebitnimi fizičnimi poškodbami. V primeru več izdelkov poskrbite, da so pravilno ločeni, da ne morejo poškodovati. 

Ne odgovarjamo za kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi neustreznega pakiranja izdelka. Zato je praktično, da obdržite embalažo, v kateri je bil izdelek prejet, in ga vrnete. Priporočamo uporabo dvojnega kartona ali materiala, ki dodatno zapolnjuje prostor, pa tudi prožno notranjo podlogo za zaščito blaga. Niti najlonska torbica, ki jo zagotovi kurirska družba, niti ovojnica, tudi če je obložena z mehurčki, ne zagotavljata zadostne zaščite. Kurir v zvezi s tem nima pravice ali obveznosti preverjati vsebine paketa. Če potrebujete nasvet glede embalaže, vam bodo pomagali naši sodelavci. Če konfiguracija ni opremljena s hladilnikom CPU, ki ga je zagotovil proizvajalec procesorja, je treba zagotoviti varen transport. To lahko storite tako, da ga podprete (npr. gobica, stiropor ali celo zmečkan papir – običajno najbolj praktično za stran ohišja) ali tako, da odstranite hladilno telo in ga zapakirate v ali ob konfiguracijo, prav tako pravilno.

Ob vračilu izdelka (v 3-5 delovnih dneh od odpreme) se cena izdelka vrne, kot je navedeno.

Hvala za razumevanje in pomoč!

V primeru težav z garancijo

Po naročilu storitve bomo na navedeni naslov poslali kurirja, ki bo izdelek prevzel ob določenem času in nam ga vrnil. Prosimo, vnesite zahtevane podatke, izdelek dobro zapakirajte in v paket položite kopijo računa za lažjo identifikacijo.

Zavijanje
Ne odgovarjamo za kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi neustreznega pakiranja izdelka. Zato je praktično, da obdržite embalažo, v kateri je bil izdelek prejet, in ga vrnete. Priporočamo uporabo dvojnega kartona ali materiala, ki dodatno zapolnjuje prostor, pa tudi prožno notranjo podlogo za zaščito blaga. Niti najlonska torbica, ki jo zagotovi kurirska družba, niti ovojnica, tudi če je obložena z mehurčki, ne zagotavljata zadostne zaščite. Kurir v zvezi s tem nima pravice ali obveznosti preverjati vsebine paketa. Če potrebujete nasvet glede embalaže, vam bodo pomagali naši sodelavci. Če konfiguracija ni opremljena s hladilnikom CPU, ki ga je zagotovil proizvajalec procesorja, je treba zagotoviti varen transport. To lahko storite tako, da ga podprete (npr. gobica, stiropor ali celo zmečkan papir – običajno najbolj praktično za stran ohišja) ali tako, da odstranite hladilno telo in ga zapakirate v ali ob konfiguracijo, prav tako pravilno. 

Opis napake
Bodite natančni in jedrnati pri opisu domnevne napake. Zanima nas pojav napake (npr. ne vklopi, proge, kliki itd.), vendar ne z inženirsko natančnostjo: na izdelku ni treba natančno navesti dela. V primeru zamrznitve ali ponovnega zagona opis pogojev (operacijski sistem, zagnane aplikacije, strojne komponente, uporabljene med zamrznitvijo) pospeši administracijo. Prostor, ki je na voljo za besedilo, je omejen. Prosimo, ne ponavljajte zgoraj navedenih informacij (npr. serijska številka, ime izdelka, čas nakupa). 

Izdelek bo testiran, kot je opisano v opisu napake. "Pokvarjen", "slabo", "ni dobro", "neuporaben", "pokvarjen", "ne deluje", "ne vem" in podobni nepopolni opisi napak povečajo čas administracije ali pa lahko povzroči obstoj napake pri uvedbi pristojbine za testiranje. Storitev je neveljavna za izdelke, poslane brez opisa napake. 

Šteje se, da je bila napaka prijavljena od trenutka, ko je izdelek identificiran in smo o domnevni napaki obveščeni.

Garancija ne velja za izdelke, ki so bili spremenjeni z namenom ugotavljanja, ali je izdelek zajet v garanciji.

Dokumentacija
Na embalažo izdelka položite 1 do 1 izvod garancijskega lista in računa. Če ima izdelek ločeno garancijsko oznako proizvajalca (npr. monitorji, prenosni računalniki, tiskalniki itd.), prosimo, da zagotovite original. 

Vračila in roki
Izdelke, prejete kot del storitve Garancioni Kurir, pošljemo iPonShop GmbH v 3-5 delovnih dneh. Čas administracije se računa od tu, torej od trenutka vstopa v sistem. 

Izdelke, ki jih pošlje Garancioni Kurir, vam bodo po garancijskem postopku tudi vrnili s kurirjem. Kurir ob prevzemu ne bo dostavil nadomestnega izdelka.

Garancioni Kurir je priročna storitev. Ni ga potrebno uporabljati za administracijo garancije. Pri uporabi storitve Garancioni Kurir se prepričajte, da izdelek prispe pred iztekom garancijskega roka.

V primeru upravičene reklamacije glede kakovosti je naša storitev Garancioni Kurir brezplačna, če se izkaže, da je izdelek brezhiben, zaračunamo strošek dostave v višini 10 EUR bruto, zato v vašo korist to storitev uporabite le, če ste prepričani v napaka in razlog zanjo, ne zloraba. 

Informacije o izdelku

Če ne deluje pravilno na zunanji (tj. ne-PC) napravi, poleg opisa napake navedite TOČNO vrsto naprave.

V primeru upravljanja pomnilnika navedite procesor, pri katerem je prišlo do napake. V primeru pomnilniškega kompleta – če ste opazili, kateri je pokvarjen – ga označite, to bo pospešilo postopek upravljanja garancije.

Ne pozabite zamenjati plastičnega pokrova, ki ščiti vtičnico procesorja na matičnih ploščah z vtičnico LGA, to je predpogoj za administracijo. 

V primeru garancije za kartuše, toner, boben, glavo, prosimo, priložite testno stran.

Velja za vse matične plošče: zadnji pokrov je treba vrniti (v ohišje vgraditi majhen kovinski pokrov), ker je nujen za pravilno namestitev in brez njega administracija ni mogoča. Pomembno je, da ga ne pakirate skupaj z matično ploščo, saj lahko povzroči poškodbe in razveljavi garancijo! 

Za to vrsto garancijskega monitorja slikovnih pik navedite lokacijo napake (npr. spodaj levo) ali napako (npr. modra, brez rdeče).

Če želite zahtevati Garancijskega kurirja, se najprej prijavite!

Če še niste registriran uporabnik, se registrirajte na Registracija

Nazaj na vrh strani